miércoles, 1 de junio de 2011

Problemes amb el blog: I need help

Queridos compañeros blogeros. Recientemente mi blog no para de hacer cosas extrañas, concretamente en lo que a dejar mis comentarios se refiere. Este punto es importante, porque debéis saber, sobre todo los que seguís y comentáis neonovecentismo que leo atentamente cada uno de vuestros comentarios, pero que no puedo contestarlos. De la misma forma, todos aquellos blogs de los que soy seguidor cuentan todavía con mi antenta lectura, pero con el mismo problema de no poder comentarlos.
Me ocurre lo siguiente. Cuando voy a introducir mi comentario, el blog me pide un perfil. Yo pongo cuenta google. Que me pida esto ya es extraño porque por lo general con la sesión iniciada como la tengo tal información debería ser accesoria. Yo le doy la información pongo mi correo y mi cuenta y en teoría no me pone ningún pero. No me dicce que mi nombre de usuario o mi contraseña estén mal, simplemente, al volver al blog mi comentario aparece como el de un anónimo y ni aún con esa clasificación puedo inscribirlo.
Si alguien sabe a qué puede deberse este problema o como solucionarlo se lo agradeceré mucho.
Nota. Salta a la vista que puedo seguir publicando entradas, todo el problema es en los comentarios.

7 comentarios:

  1. Hola Eduard!
    A mi em passava alguna cosa molt semblant i ho vaig solucionar canviant de navegador (vaig canviar Google Chrome per Firefox) però sinó vols canviar, prova de instal.lar el que tinguis de nou.

    Espero haver-te ajudat!
    Una abraçada :-)

    ResponderEliminar
  2. Eduard, és un problema que afecta alguns usuaris des del 24 de maig. Diu que ho estan investigant.

    http://knownissues.blogspot.com/2011/05/were-investigating-issue-which-is.html

    ResponderEliminar
  3. Exacte, el que diu aquest senyor del comentari de dalt... Cap a mitjans de maig va haver-hi una espècie d'error al sistema de blogger, i jo no hi podia entrar. Ara hi puc entrar, però no tinc cap problema amb els comentaris com dius tu... Suposo que és qüestió d'esperar, i ja ho arreglaran.

    De totes maneres gràcies per fer-nos saber que llegeixes els comentaris :)

    ResponderEliminar
  4. Eduard, en aquestes coses de la informàtica -com en moltes d'altres- em sento tant o més ignorant que tu, però que sàpigues que tens el meu recolzament virtual. No en sé més :)

    ResponderEliminar
  5. I'm sorry! En sé tant d'informàtica com d'art!

    ResponderEliminar
  6. Problemes arreglats. Puc tornar a fer cometnaris.

    ResponderEliminar
  7. Esborra les cookies i els arxius temporals i tot el que trobis que sobra!! Ho trobaràs a les referències del navegador.
    Bé, ara vaig amb presses, però tornaré a passar per aquí aviam què hi dius!

    ResponderEliminar